Jawapan Ujian Personaliti (lukisan)





Salam 1 rejab...korang pose sunat tak hari? kalau pose alhamdulillah...
Ok now AN nak bagi jawapan untuk Ujian Personaliti (lukis) untuk entry minggu lepas.. thanks untuk kawan2 blogger yg sudi berkongsi lukisan...sweet lukisan krg tau 

 Baiklah...awan nak tag empunya lukisan kat bawah ne perhati betol2 ye :P















 Cantik tak lukisan drg..hehe

 "Base on lukisan kat atas tu korang boleh translatekan pada jawapan kat bawah ne ye" ^__^

 pada kawan2 yg lain tu boleh jga cuba ujian personaliti ini tetapi makesure krg tak boleh 
   tengok jawapan ye tak aci pula ann? 
  
 Takpe krg lukis then biar krg sendiri yg nilai ok tak?? :)

 


 ANSWER 

1) Lukisan gunung menunjukkan harapan & cita2 kita.Makin banyak gunung,makin banyak cita2 kita.Jika permukaaan gunung tajam maksudnye susah nak mencapai cita-cita..so kena keje keras laa…tapi kalau bulat senang nak capai cita-cita.

2) Lukisan rumah menunjukkan sikap materialisitk,di mana kalau kita lukis rumah banglo 2 tingkat,kita jenis materialistik laa..bagi yg siap tambah kereta kat rumah tu lagi laa materialisitk…hehe.

 3) Lukisan sungai menunjukkan jalan menuju kejayaan.Kalau sungai bengkang-bengkok (halangan) ia menuju kejayaan..tapi kalau lurus senang laa diaa nak menuju kejayaan lagi2 sungai yg menuju ke gunung. 

4) Lukisan burung waaaaa…ini menunjukkan jumlah orang kita sayang,contoh kalau 25 ekor jumlah burung maka 25 org laa kita sayang..kalau ½ menunjukkan kita ne ½ sayang orang itu. 

 5) Lukisan pokok kelapa menunjukkan di mana kita berada,kalau kelapa dekat rumah,,ke mana kita pun tetap nak balik rumah atau pun tempat keja kita dekat dengan rumah.Kalau jauh dari rumah menunjukkan jauhlah mungkin kita merantau.

 6) Lukisan sampan menunjukkan pendirian kita.Kalau sampai dok tepi sungai pastu nak lagi sampan diikat kemas menunjukkan kita ne tetap pendirian.Tapi kalau sampan tak diikat malah terumbang-ambing di sungai pendirian tak teguh,kalau siapa yang lukis pendayung means seorang kuat berusaha. 

7) Lukisan ular..ular bagi kita binatang berbisa kan so..simbol dia adalah ancaman buat keluarga kita..contoh,kalau kepala ular menuju ke rumah kita,maka keluarga kita selamat dan sebaliknya.

 8) Lukisan anak ayak dan ibu ayam ermm..yg ini menarik sikit..ia menunjukkan bahawa sekiranya ibu ayam di depan dan anak ayam kat belakang kita,adalah jenis pemimpin di mana org perlu mendengar arahan kita..kalau ibu ayam di belakang jenis menurut arahan..kalau anak ayam dibelakang dan di depan (tengah-tengah ibu ayam) menunjukkan kita ne mudah bekerjasama,means mendengar arahan dan memberi arahan. 


Amacm? da kenal sikit2 tak personaliti krg?


Jangan lupa share kat bhgian komen ..TQ







9 Responses
  1. Nurul Nadia Says:

    assalamualaikum awan nano

    :hihi nk komen ape ek...
    bg nadya sebuah lukisan mencirikan jiwa seseorang..
    ujian personaliti yg awan buat ni dapat mengenali kita tahap mna keyakinan diri individu dalam hidup...




  2. Yuu Hidayu Says:

    yuu dah lukis dah.. cuma tak sempat nak scan.. huhu.. tapi, takpe lah.. yuu dah cek dah yuu nye personaliti... hikhik..

    cantik gilos lukisan murad!!! >.<


  3. CG Says:

    ohhh cmtuh..pehh lawaaaaanyaaa lukisan murad :O :O

    p/s : btw tenang nya muzik kt blog awan ^^.. ai sukaaa :)))


  4. The Crow Says:

    ok tak faham.. wakakap. :larikk

    (^___^)


  5. Awan Nano Says:

    Nurul Nadia :yes u rite itu yg awan ingin smpaikan..so far daa fhm ann? :p

    Blue Zack :alhmdllh..wht d u think?

    Murad : faham ann? rmai puji lukisan murad...murad mmg berbakat..ngee~~
    KOMEN : (ada dua pendayung kuat berusaha ne..bgus2):P

    Yuu : xpe yg penting yuu daa lukis so leh bt penilaian sndiri best x?
    x nk kongsi ngan ktrg ke? ngee~~

    CG : setenang2 CG awan lg tenang n sebak dgr lagu tu :) lukisan mana? :p

    The Crow ;pa yg x faham?


  6. missha Says:

    bestnyer buat ni:) hehe


  7. ~Shy~ Says:

    memang bebakat la mereka ni..
    kreatif inovatif :)


hai shbt..
if u leave a comment..
i really appreciate it..he3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...